Varför?

Igår var chefer och arbetsledare från de berörda klinikerna som ska säljas inne på möte. Där fick de turordningslistorna som delades ut på förmiddagsfikat idag. Känns skit! Att Jordbro som har ett så j-la härligt gäng ska splittras. Jag har verkligen roligt och skrattar mig fördärvad med alla. Ja, det är verkligen helt sjukt fel det som händer just nu. Jag har min grundanställning i Västerhaninge. Men tro inte att jag sitter säker för det! Vi blir ju också berörda. AHH! Jag kan ju inte bli arbetslös! Tydligen ser det ljust ut för min del, men det känns ändå lite osäkert.
Nä,det gäller att vara positiv och njuta av alla som jobbar här! Jag kommer sakna alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0