Ont i halsen

Jag blir så irriterad på min hals! Idag känns den inte alls bra, är svullen och det gör ont när jag sväljer. Den har spökat fram och tillbaka i några veckor nu. När det inte gör ont så irriterar den mig för att det känns som om något sotter i halsen. Men icke! Ja, jag blir trött.

Så det är nog ingen bra idé att träna idag...? Jag vill verkligen men man vill ju inte få lunginflammation eller nått.
Idag så skiner solen iallafall. Det blir kanske en långpromme istället för hopp och studs på friskis.

Och idag är det ju fredag! Härligt! Jag har det väldigt slappt på jobbet idag. Många återbud. Men något som jag ser fram emot i min närmaste framtid är fredagsfikan om 45 min. Gott!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte vara sjuk! Vi måste ses snart för övrigt. kram gumman!

2010-04-25 @ 21:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0