Vad har hänt?

Jag har inte skrivit på evigheter. Vad har hänt sedan sist? Min syster har flyttat hem till mig, har jag skrivit det?

Ja, jag jobbar och jobbar. En tandhygieniststuderande är på vår klinik. Jag får hoppa in som handledare då och då. Det är verkligen kul!
En annan sak ang. jobbet. Vi har äntligen fått en arbetsledare! Ok, hon börjar den 9 aug men nu är de tett faktum vem och när den nya dyker upp. Hon var och hälsade på förra veckan. Svårt att få en bild när man bara hälsar men jag litar på att chefen vet vad hon gör.

Det har varit 25x3 års fest. en riktig höjdare! Något konstigt var att jag INTE blev bakis dagen efter. Någon som vill ha tips?

Sitter i vardagsrummet och väntar på att skit hockeyn ska sluta. Ja, jag sitter och väntar på "sex rehab med dr Drew". Ja, jag vet att det är en dockusåpa om andras missbruk men det är faktiskt ganska skönt att kolla på. Och veta att man själv aldrig kommer hamna där de är. Trots strulig barndom så blir man inte porrskådis!

 Vadå sliten grabb.

Hmm, vad har mer hänt?

Kommer inte på just nu.

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0