Dagen

Idag gick jag upp vid 8. Skulle behövt sova iallafall 2 timmar till men så kan det vara ibland. Åt frukost, skurade båda toaletterna.

Vid 12 gick jag till bm. Idag var blodtrycket 134/91. Undertrycket ska eg inte vara över 90 men det är bättre än 106 som jag har haft tidigare. Idag var det spår av äggviteprotein i urinen, dock bara spår. Har tid på tisdag för samma sak, då skulle någon kvinna vara där som ska ta ställnbing till om vi ska låta det hålla på såhär, eller om man ska göra något. Helst vill jag ju ha barn i januari så pga att jag mår bra och att bebisen verkar må bra så VILL jag helst att man avvaktar. Vi får se vad kvinnan säger. Jag vill helst INTE bli igångsatt, då är kroppen inte redo och förlossningarna brukar bli jobbigare.

Jag klippte mig idag också! Skönt! Mina toppar var så torra och slitna.

Ett tips till alla som tänkte bli gravida i framtiden. Det är en dålig idé att vara höggravid när det är så mkt snö som nu. Det är jobbigt och riktigt tungt att gå i snö. Hugger till lite då och då i bäckenet, som sagt, inget att rekommendera. Var tvungen att lägga mig i sängen och läsa, sova och besväras av sammandragningar efter promenixen från frissan. En promenad på sisådär 5 min.

Freds faster fyllde år idag så vi var där på fika också.

Nä, nu tänkte jag lägga mig i sängen och läsa.
Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0