Pigg

Jag och Fred gick och la oss vid 22. Grejen är att jag är pigg och inte kan sova. Skulle vara skönt att få in en bra sovrutin trots att jag är hemma men det är svårt tydligen. Känner mig rastlös i kroppen.

Kan ju berätta vad jag gjort under dagen:
- Dammsugit
- Tvättat
- Satt ihop skötbord.
- Fixat med mobilen ovanför spjälsängen.
- Varit hos bm. Fortfarande liite för högt blodtryck. Vi mätte magen som vuxit 1 cm. Tjohoo! När jag la mig på britsen för mätningen började det strama i "Tjejmagen" ja, ni vet där man känner mensvärken. Tydligen hade jag en sammandragning som fortsatte trots att jag inte kände ett dugg. Hos bm skrev vi "förlossningsbrevet", hur man vill ha det och sådär.
- Mamma kom över en sväng.

Ja, och nu sitter jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0