Trött idag

Hela dagen har jag gått som i en dimma. Inte vaknat helt. Vaknade vid 10:30 och käkade frukost, höll på att kräkas. Det finns verkligen inte plats för mat! La mig i sängen och läste men tog mig vid 12 tiden i kragen och la mig i badet. Jag fick plats OCH kom upp! Blev riktigt förvånad måste jag säga. Är kanske inte så fet då. Har suttit en del framför datorn och tv:n idag. Mkt slött. Vid 14 gick jag en promenad til coop forum. Det gjorde riktigt ont och högg till i bäckenet.
Lyssnade lite på julmusik och lagade mat. Efter maten somnade jag i soffan.
Vid 19 åkte vi för att fira Jens som fyller år idag. Käkade lite gott.

Ja, och nu sitter jag här framför datorn igen.
Inte alls någon superdag men det är verkligen skönt att få/och kunna ta det så lugnt som jag gör nu. Jag har verkligen gått ner i varv.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vila så mycket du bara kan!

2010-12-21 @ 19:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0