Det är skönt att ha fått erfarenhet

på jobbet. De senaste dagarna har jag fått tillbaka pat. som jag hade nästan precis i början som arbetande tandhygienist. Jag har blivit så mkt snabbare och anpassar mig verkligen efter varje pat. Man behöver ju INTE dra hela arsenalen "stavas så?" med info och instr till ALLA. Det är så skönt att jag har förstått vad som verkligen är viktig info för just den pat. man har i stolen. Sen det där med att jag är snabbare. Jag har nästan halverat tiden på vissa pat. Tjohoo!!


Idag kom Cathrin som var arbetsledare i Jordbro hit till oss i VH. Jag gillar verkligen henne och hoppas att hon stannar.

 


Tummen upp för att jag har utvecklats på jobbet och att Cathrin är här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0