Fredag 8/1-10

Snart är det fika och sen efter fikat bara 2 patienter. Och vad händer sen? Jo, det är helg!
På måndag ska vi få info ang nya frisktandvården. Jag tycker att det verkar vara krångligt. De säger att det ska vara heeelt annorlunda än abbonemangstandvård. Jag är skeptisk. Det verkar vara huur många olika premiegrupper som helst. Meningen är att utefter status och riskbedömning så ska datorn själv räkna ut premiegrupp. Det är jag också skeptisk till. Vi kan ju inte ens skriva ut us-protokoll och det påstod de att det skulle bli sååå lätt med nya versionen av vårt datorsystem. Nämen, det kanske blir bra =p

Imorse var det riktigt kallt. Ahh, det riktigt bet till i kinderna =) Jag som skulle vilja ta en långpromme idag eller i helgen. Har kläder att ta på mig men det känns ändå som man kommer frysa.



Nu fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0