Helg idag? Nä, tisdag!

Jag vaknade till imorse och förstod inte alls vad jag hade vaknat av. Ringde klockan? Tog mobilen och kollade. 05:50. Jag tänker: Åhh,vad skönt det är ju lördag idag och jag har bara vaknat för att jag brukar gå upp nu på vardagarna. Jag lägge rifrån mig mobilen. Tänker lite till. Och kommer på att det är ju tisdag idag. Denna upptäckt gjorde faktiskt inte så mkt men jag var helt inställd på att det var lördag när jag vaknade. Jag tror att jag drömde att det var helg. Har ingen annan förklaring än tillfällig sinnesförvirring.

Nu är då "köpet" av Jordbro klart. 3 av alla 14 valde att stanna kvar i folktandvården. De andra gick över och blev privata. Det var som jag trodde. På ett sätt är det skönt att det är över men sen känns det också lite tråkigt. Att det är skönt menar jag ju att den här processen har hållit på i ett år nu. Äntligen ett slut på en osäker period.

 De flesta gick över till den privata ägaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0