Jahopp, måndag igen

Blääääääääää!
Jag vill ha mer helg. Känns inte som jag varit ledig alls. Tvättade i lördags. 8 maskiner blev det. Jag får skylla mig själv helt enkelt. Fred hälsade på i lördag-söndag. Jag var mest trött. Inte så roligt sällskap.
Tindra var även ute hela helgen. I fredags ville hon ut och då tänkte jag att hon skulle komma på bättre tankar när jag öpnnade porten och hon kände den isande kylan men nej då! Jag har varit orolig och gått och letat och ropat efter henne. Sen igår kl 23 tänkte jag att jag skulle ropa innan jag gick och la mig och då kom hon! Hon var varm och luktade lite bensin. Hängt i ett garage kanske? Hon var jättehungrig lilla gumman också.

Det är för övrig supervarmt på mitt rum här på jobbet. Nä, jag klagar inte men jag känner att mina kinder kokar. Sen att det är dags för "tjejveckan" också gör inte saken bättre. Det tänkte jag på igår också. Jag kollade på "click" en superdålig film med gaphalsen Adam Sandler. Jag grät stundvis. Meh! Hormoner är allt lite jobbiga!


 Skitfilm


Idag var det info ang frisktandvård. Jag är fortfarande vääääldigt skeptisk.

Nu ska jag käka lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0