Effektiv

Idag har jag varit igång hela dagen. Jag gillar att ha mkt att göra men då krävs det planering. Annars blir jag helt tokig.

Det här har jag gjort idag:

- Packat ner allt i köket i flyttlådor, har även packat ner lite av vardagsrummet. 10 flyttlådor står nu fint uppradade i köket.

- Tvättat och manglat.

- Packat ryggsäcken som jag ska ha med mig utomlands.

- Haft lite ego-tid. Klippt,skrubbat, rakat, smörjt in. Har också noppat ögonbryn och färgat ögonfransar.

- Bäddat nytt i sängen. Jag älskar verkligen en nybäddad säng.

Nu sitter jag här och känner mig lite vilsen. Vad ska jag göra nu? När jag väl är igång så har jag liiite svårt att varva ner.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0