Hoppsan vad tiden går!

Har verkligen INTe kännt för att skriva någon blogg på senast. Kollade när jag skrev sista gången-den 29 januari!
Vad har hänt sen sist?
- Träffat olika personer,familj och vänner,varit på 30-års fest och käkat middag på söder med Jordbrogängen.

- Jobbat- i måndags "1 mars" blev jag fastanställd på folktandvården.  Eller tillsvidareanställning heter det väl nu för tiden.

- Fred har kommit hem!

- Ja, sen kommer jag inte ihåg något direkt intressant som har hänt på 1 månad.

Idag skiner solen! Äntligen! Nu kommer våren och värmen allt närmare. Är så j-la trött på kyla och snö nu.
Igår kom min nya mobil. Den är så fin. Ja,lite småförälskad är jag nog. Många säger att touchscreen int eär så bra och bla bla bla. Men när jag satt och kollad epå olika mobiler så ville jag verkligen ha den här mobilen. Om den pajar så gör den. Jag hoppas ju inte det men då får jag väl skylla mig själv.

Åhh, förra veckan ringde Jessica mig. Jag pratade senast med henne i juli. Helt sjukt! Det var verkligen rolig att prata med henne, det märktes inte ens att vi inte hade pratat på en evighet. Det är så det ska vara. Vi pratade om jobbet,jobbiga patienter,åtgärder hit och dit och speciella medarbetare. Fick även reda på att Jessica och Micke ska få barn i april! Superkul för dem! 


Den här rosa skönheten är min,bara min!

Nu ska jag jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0