19 november 2010

Idag fyller moder år. Vi ska fira henne imorgon med middag och fika.
Är för övrigt hur trött som helst, SKA gå och lägga mig snart.
Så härligt med helg! Jobbade heeela lååånga dagen till 17. Det är piss att jobba till 17 på en fredag. Dagen har flytit på bra, har haft fullt upp så jobbdagen var väl helt ok egentligen.

När jag kom hem hade Tulle köpt sallad till mig. Gott! Vid 19 drog jag igång städningen på övervåningen. Jag har en rutin nu för tiden, på torsdagar städar jag undervåningen och på fredagar är det övervåningen som gäller. Ja, nu vet ni det. Fred tycker däremot att det är helt ok att städa på en söndag. Hela min kropp skriker bara NEJJJJ!! när jag hör det. På helgen ska man vara ledig. Har även tvättat två maskiner och hängt tvätten. Skönt!

Nedräkningen på jobbdagar och till nedkomst fortsätter.
Antal jobbdagar kvar: 16
Antal dagar till 3:e jan: 44

Nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0