Sovmorgon,bm och Coop Forum

Idag hade jag min lediga fredag! Det var skönt att vakna av sig själv och inte behöva stressa. Vaknade vid 4 inatt av Pippi, systers katt som vi har passat i snart 1 vecka. Pippi tycker om att prata/mjaua för sig själv mitt i natten. Hon blir dock tyst om man uppmärksammar henne lite. Jag ser också hur bortskämd Tindra är. Hon är van att få all uppmärksamhet och är riktigt divig mot Pippi som försöker leka med Tindra. Det går inte alls. Tindra bara blänger på Pippi och sätter upp tassen i ett "STOPP OCH BELÄGG".

Var hos barnmorskan idag också. Jag har tydligen högt blodtryck, något jag INTE ALLS känner av. Ska tillbaka på onsdag för att kolla det igen. Jag berättade också att jag tycker att jag har så liten mage i jämförelse med andra gravida som ska föda efter mig. Och jag hade rätt. När hon mätte så börjar min kurva plana ut. Så det blir ett besök om 2 veckor för att kolla så att kurvan inte går neråt. Om det skulle vara så är det en tripp för ännu ett ultraljud. Jag känner mig ganska lugn. Oroar mig inte i onödan. Jag tycker ju att jag mår bra och bebisens hjärtljud var fina.

Storhandlade även på Coop forum. Det är skööönt att gå runt själv. Fred kom såklart och hämtade mig.

Är supermätt efter tacomiddag med Fred. Har precis satt igång en tvättmaskin och undrar om jag ska börja göra lite juligt här hemma.


Hello, i am a diva 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0