Helgen

Lördag:
Var heeelt sluuut. Något roligt som hände var att Pennypop och Jompa kom på besök. Mkt trevligt! På kvällen var jag hemma själv och låg i soffan och kollade på tv. Vid 22 släckte jag överallt och gick och la mig. Blev väckt av Fred vid 01:30 som glömt nycklarna. Detta bidrog till att jga hade svårt att somna om. Gick och la mig i soffan och kollade lite på tv och vid 3 somnade jag igen.

Söndag:
Jag vaknade vid 8:30 och kände mig utvilad. Åkte till Gubbis och hämtade ett paket som kommit dit och gick lite i farsta centrum. Var skönt att vara själv och glida omkring och bara kolla. Kom hem vid 13 och då hade Fred precis vaknat "?". Paketet som jag hämtat innehåll gardiner så de åkte upp i vardagsrummet. Lila och vita, mkt fint. Roy kom över och han och Fred bar/ställde vitrinskåpet på plats och jag kunde sätta in alla glas som stått på köksbänken i 3 veckor! Skönt!  Jag och Fred tog även upp det sista kartongerna i vardagsrummet så nu är allt uppe! Jag och Fred kollade på "Inte utan min dotter" igår också. Bra film tycker jag. Jag som brukar bli uttråkad och/eller somna höll mig på alerten heeela filmen!


Och nu är det måndag IGEN.


Kommentarer
Postat av: Georgmelisa

Informative website! Thanks!

2011-01-28 @ 11:05:33
URL: http://georgmelisa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0