Nu börjar det närma sig...

med flytt!!! Härligt!!!
Idag har jag ringt runt till skatteverket, adressändring och ringt och skällt på okq8 i Haninge. Varför? Jo, jag ringde för en vecka sedan för att boka en lastbil. Killen som svarade i telefonen var extremt otrevlig. Jag har gått och tänkt på den där bokningen och ringde därför idag för att dubbelkolla den. Men vad säger dem? Jo, att det inte finns någon bokning!! Idioten som tog emot samtalet bokade aldrig. Helt sjukt!! När jag frågade hur fan jag skulle göra nu då så svarade killen att det är många som försöker med det jag gör nu väldigt ofta. Han menade helt enkelt att jag ljög! AHH!!! Som tur var så fanns det en lastbil från 13:00 på lördag men det stör mig något enormt att DE gjort fel men DE får mig att framstå som att jag gjort nått fel.

Ett hett tips: Boka ALDRIG bil/lastbil från OKQ8 som ligger på Nynäsvägen 23 i Handen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0