Påskveckan so far

Den här veckan lider mot sitt slut och det är så härligt väder!

Vad har hänt då?

Måndag:
Date med Elin och hennes Johanna från föräldragruppen. Vi skulle till kyrkan på babykonsert men pga att Johanna sov så sött i vagnen och Ellie hade en dålig dag så tog vi en promme i hamnen istället. Ellie var verkligen på pisshumör! Skitjobbig var hon! Skrek och var missnöjd, inget hjälpte.
På kvällen drog vi till IKEA. Det tyckte Ellie var ett superintressant ställe och satt som ett ljus. På IKEA inhandlades bland annat parasoll, parasollfot,dynor till altanmöblerna och massssa ljus.

Tisdag:
Satt och väntade på att sotaren skulle komma. När Fred kom hem visade han upp en lapp där de stod att de ringt på men ingen svarat och att de återkommer imorgon. Jag var ute på altanen och måste helt enkelt inte hört när de ringde på. Surt.

Onsdag:
Jag och Ellie tog en morgonpromenad till Willys. Sotarna kom och sotade rent. Samtidigt som sotarna var hos oss så kom utemöblerna till altanen. Mkt på en gång. Som tur var så somnade Ellie i vagnen innan leveransen. När alla män hade avlägsnas från mitt hem så drog jag och Ellie på föräldragrupp. På kvällen gick jag och tränade på friskis.

Idag tordags:
Spökade ut Ellie till påskkärring. Städade lägenheten. Fixade på tomten. Krattat och gjort rent. Fred slutade vid 11 pga påsk så vi gick till Freds farmor som fyllde år idag. Satt ihop utemöblerna, så fint! Och nu ikväll så var jag på friskis.

Några datum i april 2010 som jag inte kommer glömma:
Påsken 2-4 april ägglossning.
10 april- Senaste gången jag drack alkohol. Har alltså inte druckit på ett år!
19 april- Positivt gravtest. Var det ett år sen? Sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0