Promme i solen

Idag har solen visat sig! Härligt. Var lite kyliga vindar från och till men skönt. Dagen började som vanligt med powerwalk på löpbandet följt av Ellie bestyr och Emilia bestyr. Det vanliga helt enkelt. Vid 11 drog jag och Ellie ut. Hon var supertrött och tjurig så det var skönt att slänga ner henne i vagnen. Hon somnade direkt. Jag smsade två mammor från föräldragruppen om frågade om de ville hänga på mig och Ellie. Elin och hennes Johanna var på och vi möttes upp och gick en promenad. Jag hämtade även ut ett paket som jag skickat efter. Innehöll bland annat ett parasoll till vagnen, det behövs när solen skiner!
Jag har haft mkt energi idag, detta trots en natt av slag,bök och mutter från Ellie. Hon väckte mig hela tiden. Höll på att bli tokig. Det var bara att lägga ner henne i sin egna säng. Har även städat förrådet. Det behövdes! Ellie var väldigt lätt att lägga ikväll och har bara vaknat till 1 gång för matning. Hon blir bättre och bättre på att förstå att det inte är någon idé att kämpa emot när man är trött. Duktig tjej!

Nu ska jag lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0