Tiden går..

Dags att skriva känner jag. Har varit helt slut med huvudvärk i några dagar nu. Började i helgen. Ville bara sova. Trodde att jag skulle bli kanonsjuk men det har varit jämna plågor. Vad har hänt hos oss då? Ja, förra veckan var det härligt väder måndag och tisdag så då var jag ute med Ellie på promenad. På onsdagen åkte jag och Ellie och hälsade på mitt jobb. Ellie visade sig från sin bästa sida och de var förvånade att "hon var så glad och snäll hela tiden" Var kul att hälsa på men också skönt OCH lyxigt att kunna få vara hemma med vår skatt. Vi har haft över lite folk i omgångar i helgen, på pizza,middag och fika. Och förresten! Det var ju så underbart och härligt väder i söndags så vi "lilla familjen" tog en promenad och en fika MED glass i solen! VÅR!

Igår var jag och Ellie med Heléne och Tilda på babycafé. Ellie tyckte att det var kul med sångstund och blev riktigt trött av alla intryck och somnade som en sten på slutet. Idag har jag mått skit med huvudvärk och ont i kroppen men tvingade mig till affären. Annars har jag och dottern haft mys och sovstund både i sängen och i soffan. Gick och la mig vid 20 ikväll men vaknade av dottern "elementet Ellie" som låg och vispade med armarna. Jag har börjat lägga henne i sin egna säng. Annars så väcker hon mig konstant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0