En trött liten Ellie

Idag har lillan varit trött och kinkig heeela dagen. Hon har sovit helt ok men stackaren var ändå trött. Jag kör ju en liten lightversion av "sova hela natten" metoden och tydligen innan det vänder så är de helt slut och trötta. Hoppas att hon kan börja sova hela långa natten någon gång!

Jag tänkte gå på babycafé med Ellie idag men pga hennes humör eller mer brist på ork "för hennes del" så struntade jag i det. Vi gick och handlade istället på morgonen och sedan mötte vi mamma och gick hem då Ellie skulle käka lunch. Jag passade på att sätta upp en lampa i vår trapp när gullungen sov middag. Jag stör mig verkligen på att det är en svart sladd till en vit lampa. Inte ok. Lampan kom också utan stickpropp så jag var tvungen att köpa det idag och mecka lite. Jag klarade det utan att behöva kolla upp på internet hur man ska koppla eg. Är inte så dum alltså.

Nu på kvällen har lillan sugit i sig allt som funnits i nappflaskan. Först vatten och sedan fullkornsvälling. Vår duktiga tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0