Får man gå och lägga sig vid 23 på en lördag?

Jag tänkte iaf. gå och lägga mig snart. Är trött och Ellisen sover så då gäller det att passa på. Idag har vi firat Agnes som fyllde 15 år. Hipp hipp hurra! Efter lunch och fika åkte jag och min lilla familj och handlade till middagen. Vi hade över Freds farmor och Roy. Det bjöds på sparris-baconrullar, köttfärslimpa,potatis brunsås,lingonsylt och sallad. Till efterätt hade jag slängt ihop en kladdkaka. Detta avnjöts tillsammans med lite bär och grädde.

Ellie har fortsatt sin matresa idag. Hon har käkat gröt+fruktmos, ris och kyckling och varvat med lite majskrokar och vällning. Ja, inte på samma gång då utan under hela dagen. Det är verkligen kul att se att hon tycker att det är gott! Det gick faktiskt hela 9 timmar mellan amningstillfällena idag. Halleluja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0