Fixa hemmadag

Elliepellie vaknade stup i kvarten i natt. Superjobbigt. Vid 7:30 känner jag att jag ligger i något blött. Elliebajs+bröstmjölk, fresh! Det var bara att kasta in sängkläderna i tvättmaskinen och gå och duscha. Jag och lillan tog en kort promenad på ca 1 timme och var och handlade bland annat. Jag kände mig som en levande död så det var skönt att komma hem och lägga sig i soffan. Ellie somnade men jag blev klarvaken. Varför är det så?

Jag har gjort i ordning på vinden. Fred har en dålig ovana att kasta upp saker medan jag vill ha det lite prydligt. Jag hittade även Freds bebisbok idag. Kul att se likheterna med Ellie!

Gick igenom Ellies garderob, det är verkligen mkt som hon vuxit ur nu! Gumman har ju börjat ställa sig upp så jag sänkte hennes säng för att förebygga olycka.


Obs! Jag längtar verkligen efter den nya vagnen! Vill ha den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0