Lugn

Sitter med en kopp te i en mörk och tyyyst lägenhet. Lyx! Dottern har varit ett mönsterbarn idag. Jag började dagen med att städa toaletterna. Sen vaknade Ellie och Fred vid 11. Vi åt frukost tillsammans och sen började Fred packa inför uppsala reggaefestival. Rille kom och hämtade honom vid 13. Tycker om jag ska vara helt ärlig att det är skönt att han åkte iväg. Skönt att få vara lite själv, ja, med Ellie då. Jag drog igång en tvättmaskin och sen gick jag och Ellie på promenad. Hon sov under halva promenaden och när hon var vaken var hon helt nöjd och glad över att åka vagn. HALLELUJA!! Jag och dottern handlade lite på willys och begav oss sen hemåt. Syster kom över och vi grillade. Mums!

Och nu till dagens andra hallelujamoment! Ellie åt något annat än bröstmjölk!!
Ja, det har varit en riktig toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0