MIN tid

Dottern somnade för 20 minuter sedan. Skönt! Hon fick lite välling idag på kvällen som hon tyckte var riktigt intressant. Hon tyckte dock att "flödet" i flarran var för segt så jag tog bort "nappen" och så fick hon dricka rakt ur. Tur att hon bara hade blöja.

Idag har hon ätit en del annat än bröstmjölk. Fick lite gröt till frukost, Fred gav henne majs&potatis till middag och nu lite välling på kvällen. Det tar sig!

Nu på kvällen var jag ute och gick. Själv. Hemma gallskrek Ellie och Fred var helt slut när jag kom hem. Jag får verkligen dåligt samvete. Ja, jag vet. Jag SKA INTE känna så men jag känner mig som en elak mamma och flickvän.

Nä, nu ska jag fixa mig och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0