Operation mat

Nu ska Ellie börja käka! Tycker jag iaf. Idag har hon faktiskt varit riktigt duktig och provat lite nytt; majskrokar och frukmos med ris är mumsigt tycker hon. Tidigare tänkte jag att jag ANSOLUT INTE skulle ge henne "de där majskrokarna" eller något sött men nu är jag överlycklig bara hon får i sig något annat än bröstmjölk.

Igår tog jag och Ellie en sväng till IKEA. Jag köpte lite skålar och skedar till Ellisen men också säkerhetsprylar. Ja, lock för kontakter och hörnskydd bland annat.

Idag har jag och Ellie varit och hälsat på hos Simon och Oskar. Ellie skötte sig väldigt bra förutom när hon nöp och rev lilla stackars Oskar.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0