Städ, rutiner och pump

Idag städade jag och Ellisen lägenheten. Och vet ni vad? Hon skrek inte och var inte rädd för dammsugaren! Tjoho! Vi tog det lugnt idag. Jag vill få in rutinerna och idag var det motstånd vid alla sovstunder men gissa vem som gick segrande ur fajten? JAG! Det är så skönt när man märker att hon lugnar ner sig och somnar, att det man gör faktiskt ger resultat.

Hon har käkat väldigt duktigt idag. Jag blir verkligen stolt när hon öppnar munnen när skeden närmar sig. Det har ju verkligen inte funnits något intresse innan och nu är det helt annorlunda. Det är så skönt!

Tränade pump med Fia idag också. Nästa gång måste jag lägga på lite mer vid vissa lyft. Men nu vet jag ju det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0