Välkommen februari!

Sitter här med prinsessan och tänkte att det var dags för uppdatering. I lördags var vår lilla familj först hos en gammal arbetskompis till Fred på fika och sen åkte vi till Farsta för middag hos Freds pappa med familj. Supergod mat och mkt trevlig kväll då vi bland annat spelade TP. I söndags tog vi det riktigt lugnt, tog en promme till Coop Forum och sen myste vi bara hemma. Jag såg bland annat "Coco, livet före Chanel", sådär film tyckte jag. Igår fick jag och Ellie besök av Paulina som var i stan på besök. Riktigt kul att träffa henne! Sen tog jag och Ellie en promenad till Ellies morfar, eller "Moffi", som han föredrar att man säger. Dagarna flyger verkligen förbi tycker jag. Lite skrämmande. När man minst anar det kommer Ellisen fylla 1 år. sen i nästa stund är hon tonåring och sen vuxen. Som sagt. Känns skrämmande att tiden flyger förbi. Måste påminna mig om att ta vara på varje stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0