Amning, amning och amning

Ja, det är vad jag gör varje timme ungefär. Det gör att det är omöjligt att gå ut. Det längsta jag gått de senaste dagarna är till soprummet. Längtar verkligen till då jag kan börja pumpa och Fred kan avlasta mig lite med matningen. Har hört att det inte kommer så mkt när man pumpar, det oroar mig lite.

Idag var bvc-sköterskan på hembesök. En trevlig värmlänning. Ellie vägdes och hon har gått upp nästan 200 gram på lite mer än en vecka. Duktig tjej! Ellie visade sig från sin bästa sida när hon skulle vägas "naken". Hon kissade ner Fred och bajsade på golvet. Hon vet hur man underhåller sin publik! En rolig bebis som intre vill att vi ska slumra till utan vara med =). Oj, nu läcker jag! Ska se om Ellie har vaknat och vill ha mat. Hon brukar hänga i soffan med sin pappa så att jag får lite egentid precis innan sovdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0