Härlig dag!

Jag mår verkligen toppen idag! Jag och Fred vaknade tidigt imorse och hann äta frukost på tu man hand innan sjusovaren Ellie vaknade. Lyx! Jag hann även ringa kommunen för att boka tid för faderskapsbekräftelse. Ja, är man inte gift måste man gå till kommunen för att svära på att man " i det här fallet Fred" är Ellies pappa. Vi fick tid på onsdag. Vi kom ut också! Vi gick en liten promme på stan. Härligt soligt väder idag. Sen har vi haft mys här hemma. Löste korsord och jag och Ellie sov lite. Efter vår tupplur slocknade Fred och jag och Ellisen fixade lite här hemma och tog sedan en promenad till Coop Forum. Så skönt att röra på sig! Vi har käkat middag och hängt i soffan. Fred har gått och lagt sig. Han ska jobba imorgon. Känns läskigt att inte ha honom hemma på dagarna längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0