Lördag 22/1-11

Nu är det helg och Fred är hemma. Vi har precis haft besök av Freds faster och kusinbarn. Nu känner jag mig riktigt uttråkad. Vill göra något. Fred känner precis tvärtom.

Den här första veckan själv med Ellisen har gått riktigt bra. Som jag skrivit tidigare så har vi fått min en bra rutin som gör att jag hinner och kan göra något annat än att vara fånge hemma. Så skönt!

Ellie, jag och Fred var på kommunen i onsdags så nu har Ellie fått en pappa i alla papper. I torsdags var jag och Ellisen på bvc. Hon växer så det knakar och allt ser bra ut. Vår lilla tjej. Vi pratade lite om Ellies mage/gaser och jag fick tipset att köpa en annan medicin än den jag köpt. Så nu i några dagar har vi kört båda. Det har blivit mkt bättre. Jag och Ellie brukar ta en promenad varje dag, ja, det är vår vecka det.

Nu måste jag hitta på något. Blir nog en promenad.

Ha en toppenlördag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0