Musik i vårt hus...

Ja, just nu i skrivande stund sitter Fred och hans grabbs och sjunger och spelar. Jag känner mig trött idag och vill inte delta. Har inte så mkt att tillföra. Idag har jag och min lilla familj gått promenad runt ringvägen och fikat ute på lövet. Mysigt! Jag och Ellie har också kollat in en ny affär "fyndbutik ala öb stuk" också. Vi fyndade "vanish". När jag och dottern kom hem hade Fred fixat mat. Lyxigt att komma hem och bara sätta sig och äta.

I förrgår var jag och Ellie i mina gamla hemtrakter och shoppade. Hon skötte sig exemplariskt! Om jag ska vara ärlig så saknar jag att bo där jag bodde förut. Allt var på bra avstånd, affärer,huvudstaden och Nynäs. Jag saknar VERKLIGEN ett bra träningsställe här i Nynäs. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men jag blir faktiskt lugnare att komma till "farten", borde vara tvärtom. Att vara/känna sig lugn i Nynäs men som sagt, tvärtom. Problemet är ju att jag älskar verkligen vårt "hus" här. Vi skulle aldrig ha råd med samma boende närmare stan. Sen är ju Nynäs toppen för barn att växa upp i.

Nä, om man skulle vara lite social då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0