Sömnlös

Jag kan inte sova!! Hur många koppar kaffe drack jag eg idag? Fööör många. Sitter här och försöker bli trött, går sådär.

Kan ju berätta vad jag gjort idag. Vaknade och undrade om mobillarmet ringt. Tar upp mobilen och den är helt blöt! Vattenflaskan läckte tydligen som stod brevid mobilen på nattduksbordet. Jag tar isär mob och lägger den på torkning. Simkortet hade redan rostat. Känns pissigt att mob är paj och att alla fina bilder jag har på Ellie är borta för evigt. Sitter vid datorn och försöker kolla runt efter mobiler. Tycker att touchscreen är skit och hittar ingen alls som verkar uppfylla mina krav.

Efter pw på bandet,dusch och fixning av mamma och dotter så beger jag och Ellie oss till bvc för mammaträff. Efter träffen tog vi mammor en fika. Härligt med sommar!

När Fred kommer hem så tänker jag att jag ska testa hans simkort i min döda mob. Inget händer när jag trycker på på-knappen. Jag vet att batteriet är nästintill fullt men Fred kommer med idén att försöka ladda den ändå. Och det funkade som startkablar! Mobilen återuppstod! Till och med simkortet fungerar. Har fört över alla bilder på minneskort nu ifall mobilen går sönder helt och hållet.

Efter maten gick jag och Ellie kvällspromenad. Återigen; det är så härligt med sommar!!

Min nya last: Bär och youghurt. Så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0