Hunnit med en del idag också

Och det känns så skönt! Har ju gjort det vanliga på morgonen, mata Ellie och äta frukost. Gå på bandet och sen fixning av mig själv. Sen var vi ute på promenad. Kände verkligen inte för att gå ut men kände att det nog är bäst för Ellie. Hon sover så bra i vagnen. Sen självklart är det ju bra för mig själv också. Ett minus med promenaden. Jag tappade mina vantar i fuskläder! Jag älskar dem! Gick tillbaka hela vägen från affären men någon hade hunnit roffa åt sig dem från marken redan.

När vi kom hem förberedde jag matlagningen. Ja, som att skära lök och göra pannkaksmet. Man får passa på när Ellie är på bra humör. Sen myste jag och Ellie innan jag fortsatte med matlagningen. Medan det puttrade på i ugnen dammade jag av och dammsög jag hela lägenheten. Sen kom Fred hem och vi åt. Och nu har en till dag snart passerat. Helt sjukt vad snabbt det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0