Nu vill jag börja träna ordentligt!!!!!

Jag vill komma tillbaka till min "normala" form nu! JA,NUUU!!!! Jah längtar efter mina wranglerjeans och att kunna ha tajta kläder. Känner mig väldigt tjurig och irriterad över det idag. Var länge sen jag kände mig attraktiv. Fred är verkligen världens bästa och ger mig komplimanger men JAG känner mig så jävla oattraktiv. Jag vill börja kunna köra hårt på friskis och få springa på mitt löpband. Ja, en lite skitdag idag alltså.

Det positiva med dagen har varit att det varit så vackert väder. Helt underbart och det kändes verkligen som vår! Jag och Fred tog en promenad med Ellie i det vackra vädret. Dottern har haft en toppendag också. Sovit ordentligt och varit på bra humör till skillnad från igår och inatt. Hon är ju världens lättaste så jag borde eg inte klaga men det är iaf skönt att hon verkar varit på topp idag. Hennes "jobbiga" natt bestod i att gny och sova lite oroligt. Inget stort alls men mamman som legat brevid har blivit väckt stup i kvarten av minsta ljud och är mkt trött idag. Det kunde varit mkt värre, hon är så lättsam som sagt vår lilla prinsessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0