Raggning av våffeljärn mm...

Idag tyckte Ellie att vi skulle gå upp kl 7. Hon brukar iaf sova en timme till ,men inte idag. Kände mig dock utsövd och hade absolut inga problem att hasa mig upp. Jag var helt slut igår och gick och la mig vid sisådär 21. Jag och Ellie tog en promenad till Willys och sedan hem till min farmor. Mkt trevligt att träffa krutrussinet. Från farmor fick jag med mig ett våffeljärn som jag ska använda på fredag. För då är det ju våffeldagen! Mums!

Jag och Ellie travade sedan hem igen och fixade till kladdkaka så att vi skulle ha något att bjuda på när fina Johanna kom på besök. Ellie fick fiiina presenter. Även modern fick presenter. Det uppskattas verkligen! Tack gumman! Ja, efter att Johanna åkt iväg så käkade jag och Fred middag och sedan övningskörde vi. Det går helt ok. Jag kan ju köra, måste bara få in en bra rutin i det. Mer självsäkerhet. Jag kommer inte ens ihåg när jag körde senast. Då var jag gravid och förvirrad. Det gick SKITDÅLIGT.

Efter turen med bilen blev Ellie på superdåligt humör. Inget hjälpte. Hon var otröstlig. När jag försökte amma henne, för femtioelfte gången spydde hon ner sig själv och mig. Efter det blev hon glad igen. Jag badade lillan och masserade henne. Efter lite mat somnade hon som en stock och sover fortfarande. Hon är så duktig vår tjej!

Nu ska jag borsta tänderna och sedan lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0