Ellies livskris är över..

för den här gången. Skönt! Idag har regnet fallit ner som aldrig förr, känns inte alls som maj. Känns som höst. INTE OK. Dagen spenderades mestadels inne, jag har dammsugit, gått på löpbandet, gått till affären, lagat mat och gått på friskispass. Ja, det var dagen det. Ellie har haft en seg dag och mest sovit. Idag fick vi "Ellie" ärva en bilbarnstol. Det uppskattas verkligen att någon tänker på oss. Det är ju absolut INTE gratis med bilbarnstolar.

Nu måste jag röra mig mot sängen. Ja, jag vet, klockan är ung men jag måste ju masa mig upp flera gånger på natten för att hämta och lämna Ellie. Hon går nästan inte att sova brevid, sprattel spattel är allt jag säger. Sen vill hon upp vid sisådär 7-8 tiden och jag vill ju inte vara slut och tjurig imorgon.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0