Tiden går...

så snabbt! Känns som det är måndag och sen fredag direkt varje vecka. Ellie käkar och vi väntar besök idag. Min mamma ska komma över och hon har en idé om att plantera massa blommor. Kan du väl få då tänker jag. Jag är inte så duktig med blommor. Min grej är att glömma dem och vips så är de döda!

I lördags var vi på besök hos Tim och Anna och sedan var det födelsedagsfest för Ellies farfar. Ellie skötte sig rktigt bra. Hon hade dock svårt att få ro att både sova och käka när det var så mkt folk så i söndags var hon riktigt trött och tjurig. Jag gick en promenad på en timme med henne i söndags. Då sov hon. Annars bara gnäll och gråt. Inte lätt att vara liten.

Igår var det måndag och då var vi på babycafé med Helene och Tilda och sjöng och fikade. Ellie älskar det verligen!

Nä, nu ska jag gå ner på undervåningen och kolla lite på dumburken. Mamma borde dyka upp när som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0