Fler tänder på G

Vilken dag det har varit, och natt för den delen. Lillan var ledsen och kinkig i natt och vaknade med jämna mellanrum heeela natten. Vid frulle käkade hon på riktigt bra och verkade pigg. När hon sedan sov sin förmiddagslur så såg jag att en tand "sken" igenom tandköttet. Då förstod jag varför hon har haft diarre och kräkts men också varför natten var så tung. Och så har dagen varit. Jobbig. Ellie har vägrat käka och ville helst bara bli omkringburen av sin mamma. Sen har hon sovit mkt också.

Trots en hängig liten dotter så har jag hunnit med en del här hemma. Jag har städat hela lgh, tvättat två maskiner och bäddat nytt i sängen. Vi har bara varit ute en kort sväng runt "kvarteret". Ellie var inte så pigg så det blev som sagt inte en långpromme. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0