Vill få på mig mina jeans!

Vet ni en sak? Jag kommer inte ihåg när jag hade jeans senast. Ja, inte mammajeansen tänker jag på nu utan mina älskade replay! Jag bodde i dem förut men får inte på mig dem..ÄN. Är trött på att inte kunna använda vissa kläder. Så, jag har för första gången i mitt liv börjat tänka på vad jag stoppar i mig. Ja, visst har jag vid något tillfälle stått emot frestelser men nu har jag kommit till en punkt där jag helt enkelt har bestämt mig. Jag ska i mina jeans. Äta bra och träna. Ja, det gamla vanliga.

Jag bestämde mig för en vecka sedan och inte haft något återfall...än iaf. Jag känner mig dock bestämd på ett sätt som jag inte gjort förut. Det tar ca 1 månad för ett beteende att slo rot för att sedan kunna utvecklas så det är bara att kämpa vidare.

Dagens träning:
500 situps
Promenad med bebis
Pump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0